REKLAMAČNÍ ŘÁD OBCHODU BOZSKECENY.CZ
- Zákazník má právo reklamovat zboží z objednávky ve lhůtě 24 měsíců od doručení zboží
Položky, které mohou být vráceny nebo vyměněny musí splňovat následující kritéria:
1. Při přepravě došlo k poškození, zlomení nebo znečištění do 30 dní obdržení zásilky.
2. Položky byly doručené v nesprávné velikosti / barvě do 30 dní od obdržení zásilky.
3. Nevyprané, neopotřebené a nepoužité položky, které nesplnily vaše očekávání do 30 dnů od obdržení.
4. Uplatnění záruky ve lhůtě 24 měsíců od doručení zásilky:
Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady, projeví-li se vada v průběhu 24 měsíců od převzetí, je kupující oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí zásilky.
Právo na záruku se nevztahuje:
- na vady vzniklé běžným používáním
- nesprávným použitím výrobku
- nesprávným skladováním
- na vady vzniklé mechanickým poškozením a opotřebením či živelnou pohromou (voda, písek, oheň atd.)
- Prodávající je povinen vyřídit reklamaci do 14 dní od doručení a následné vrácení peněz na účet kupujícího do 14 dní od vyřízení reklaace.
- Reklamace může být uplatněna libovolným způsobem, například písemně doporučeným dopisem nebo emailem na info@bozskeceny.cz
Tento reklamační řád je platný od 15.1.2024